دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی ویژه روانشناسان و مشاوران

معرفی کلی کارگاه های آموزشی

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی افتخار دارد به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی را در ارتقای آموزش حرفه­ای روانشناسی برای دانش­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. کارگاه های آموزشی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی، بر اساس استانداردهای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و با حداکثر ۲۰ نفر برگزار می­شود.

صدای مزاحم درونتان را چطور تغییر دهید؟
RSS
اخبار و رویدادهای جدید
مدیر سایت
/ دسته بندی ها: رزومه

دکتر ندا فراهینی

متخصص روانشناسی

بسمه تعالی

 

 

مشخصات فردی

ندا فراهینی

ایمیل: Farahini.n@ut.ac.ir

سوابق تحصیلی

- دفاع رساله دکتری در دانشگاه تهران،با نمره 20، با عنوان: تدوین برنامه معنادرمانی بر پایه ارزش های اسلامی- ایرانی و ارزیابی اثربخشی آن بر نشاط معنوی و رضامندی زوجیت والدین کودکان استثنایی، تاریخ دفاع: 4/7/1397.

- فارغ التحصیل دکترای تخصصی روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه تهران، تاریخ فارغ التحصیلی: 4/7/1397.

- دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد، با درجه ارزشیابی عالی، تاریخ دفاع: 9/4/1389.

- فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روان شناسی عمومی، دانشگاه تربیت مدرس، تاریخ فارغ التحصیلی: 9/4/1389.

- فارغ التحصیل کارشناسی حقوق، دانشگاه تهران، تاریخ فارغ التحصیلی: 30/11/1385.

- دارای دیپلم علوم انسانی، دبیرستان رفاه، تهران، منطقه 12، تاریخ فارغ التحصیلی: خرداد 1380.

- فارغ التحصیل راهنمایی و دبیرستان امام صادق (ع)، تهران، منطقه 2.

- فارغ التحصیل دبستان آیین روشن، تهران، منطقه 3.

 

 

 

سابقه تدریس

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی :

دانشگاه تهران، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی (هر ترم از سال 92 تا کنون).

دانشگاه تهران، دانشکده ادبیات

دانشگاه شهید مطهری

موسسه آموزش عالیآل طه (دانشگاه آل طه)

دانشگاه پیام نور

دروس دانشگاهی:

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)، تاکنون در بیست (20) کلاس درسی دانشگاهی

روان شناسی عمومی

روان شناسی تربیتی

روان شناسی رشد

روان شناسی تجربی

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی

حقوق کودکان استثنایی و قوانین مصوب در ایران و جهان

هوش و عقب ماندگی ذهنی

روان شناسی دین

خانواده در اسلام

 

ردیف

نام درس

محل تدریس

ترم تحصیلی

1-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 97

2-

روان شناسی تجربی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 97

3-

روان شناسی تجربی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 97

4-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 96

5-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 96

6-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 96

7-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

مهر 96

8-

روان شناسی دین

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 96

9-

روان شناسی دین

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 96

10-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 95

11-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 95

12-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 95

13-

خانواده در اسلام

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 95

14-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 95

15-

روان شناسی عمومی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 95

16-

هوش و عقب ماندگی ذهنی

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

مهر 95

17-

حقوق کودکان استثنایی و قوانین مصوب در ایران و جهان

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

مهر 95

18-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 94

19-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 94

20-

روان شناس رشد 2

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 94

21-

روان شناسی کودکان استثنایی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 94

22-

روان شناسی عمومی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 94

23-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 94

24-

هوش و عقب ماندگی ذهنی

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

مهر 94

25-

روان شناسی تجربی

دانشگاه شهید مطهری

مهر 94

26-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه شهید مطهری

دی 93

27-

روان شناسی تجربی

دانشگاه شهید مطهری

دی 93

28-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 93

29-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 93

30-

روان شناسی کودکان استثنایی

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 93

31-

روان شناسی رشد 2

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 93

32-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه شهید مطهری

مهر 93

33-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه شهید مطهری

مهر 93

34-

حقوق کودکان استثنایی و قوانین مصوب در ایران و جهان

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

مهر 93

35-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی

دی 92

36-

روان شناسی عمومی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 92

37-

دانش خانواده (روان شناسی ازدواج)

دانشگاه تهران، دانشکده ادبیات و علوم انسانی

مهر 92

38-

روان شناسی تربیتی

موسسه آموزش عالی آل طه

دی 91

39-

روان شناسی عمومی

موسسه آموزش عالی آل طه

مهر 91

40-

روان شناسی تجربی

دانشگاه پیام نور کرج

دی 90

 

سوابق آموزشی دیگر:

· مدرس دروس روانشناسی در اولین دوره تربیت مربی کودک در بنیاد فارس المومنین و دریافت گواهی تدریس، سال 1395.

· مدرس کارگاه های مختلف در سطح مدارس و دانشگاه ها (پرورش خلاقیت، روش های مقابله با اضطراب و آموزش Relaxation و ...).

· مدرس آموزش خانواده برای والدین کودکان استثنایی مجتمع نابینایان نرجس در سال 93.

 

 

سوابق حرفه ای و اجرایی:

· ارائه مشاوره روان شناختی (غالبا مشاوره ازدواج و مهارت های زوجیت- معنادرمانی- افزایش نشاط معنوی- کاهش اضطراب و افسردگی) به بیش از پانصد مراجع در مرکز مشاوره موسسه آموزشی آل طه از سال 1391 تا کنون.

· معاون پژوهشی پژوهشکده روان شناسی موسسه آموزشی آل طه از 28|7|97 تا کنون.

· مدیر و سرپرست گروه روان شناسی و علوم تربیتی موسسه آموزشی آل طه از 26|5|94 تا کنون.

· هیات علمی داخلی موسسه آموزشی آل طه از سال 1393 تا کنون.

· اجرا به عنوان مجری در دومین همایش ملی جایگاه و نقش مادر، 16 و 17 اسفند 96 در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتیدانشگاه تهران.

· سخنران برنامه رادیویی خشت اول با موضوع "تربیت فرزند" در تابستان 96.

· استاد مشاور پایان نامه خانم فاطمه توحیدی با عنوان "جبر و اختیار از دیدگاه علامه طباطبایی با نظر به آرای کارل راجرز"مورخ 29|3|96، موسسهآموزشی آل طه.

· دبیر گروه روان شناسی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، از خرداد 1392 الی خرداد 1395.

· اجرا به عنوان مجری در اولینکنگرهملی نماز و سلامت روان، 19 و 20 آبان 1395 در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتیدانشگاه تهران.

· معاون پژوهشی دانشکده علوم انسانی موسسه آموزشی آل طه از 13|11|95 به مدت یک سال.

· مدیرپژوهشکده های علوم انسانی موسسه آموزشی آل طه از 13|11|95 به مدت یک سال.

· موسس رشته روان شناسی در موسسه آموزشی آل طه در دوره مدیرگروهی در سال 1395.

· معاون نشست ها، همایش ها، کارگاه های علمی و مسابقات موسسه آموزشی آل طه از 16|5|94 به مدت یک سال.

· معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم انسانی موسسه آموزشی آل طه از 4|8|94 به مدت یک سال.

· مدیر دفتر کنفرانس ها، همایش ها و مسابقات موسسهآموزشی آل طه از 25|8|94.

· معاون پژوهشی پژوهشکده روان شناسی و علوم تربیتی موسسه آموزشی آل طه از 16|5|94 به مدت یک سال.

· مدیربرنامه ریزی و ارزیابی آموزش موسسه آموزشی آل طه از 4|9|94 به مدت یک سال.

· مدیرمرکز مشاوره، بهداشت و درمان موسسه آموزشی آل طه از 7|9|94 به مدت یک سال.

· مدیرگروه قرآن و روان شناسی پژوهشکده قرآن و علمموسسه آموزشی آل طه از 18|9|94 به مدت یک سال.

· توانبخشی کودک دارای اختلال آسپرگر همراه با نقص توجه- بیش فعالی، 40 ساعت.، سال 1392 .

· اجرا به عنوان مجری در برنامه تقدیر از اساتیدبازنشستهدانشکده روان شناسی و علوم تربیتیدانشگاه تهران، سال 1392.

· انجام فعالیت پژوهشی در انستیتو روانپزشکی ایران،تابستان 1390.

· حضور مداوم در مهدهای کودک، به منظور اجرای تست هوش و سنجش هوش کودکان، زمستان 1390.

· اجرای تست هوش و سنجش هوش کودکان ، دفتر سلامت روان بیمارستان آتیه، تابستان 1390.

· عضو کمیته ویرایش مقالات سومین کنگره انجمن روان شناسی ایران، زمستان 1389.

· عضو کمیته ویرایش مقالات پنجمین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان، بهار 1389.

· کارشناس مرکز توسعه خلاقیت، جهاد دانشگاهی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، آبان 1387 تا فروردین 1389.

 

توانایی های علمی و پژوهشی

- شرکت در کارگاه "شیوه انجام پژوهش و نگارش پایان نامه در رشته های علوم انسانی و اجتماعی" به مدت 8 ساعت و کسب امتیاز 100 (از 100)، پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران، تابستان 1392.

- شرکت در کارگاه "استخراج مقاله علمی پژوهشی از پایان نامه، رساله و طرحپژوهشی" به مدت 9 ساعت و کسب امتیاز 100 (از 100)، پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران، تابستان 1392.

- شرکت در کارگاه "آشنایی با اصول و مبانی پژوهش های کیفی" به مدت 7 ساعت و کسب امتیاز 100 (از 100)، پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران، تابستان 1392.

- شرکت در کارگاه "آشنایی با شیوه های تولید و چاپ مقاله های علمی در مجله های ISI" به مدت 9 ساعت و کسب امتیاز 100 (از 100)، پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران، تابستان 1392.

- شرکت در کارگاه "شیوه نقد آثار علمی و کتاب" به مدت 9 ساعت و کسب امتیاز 100 (از 100)، پژوهشگاه علوم و فنّاوری اطلاعات ایران، تابستان 1392.

- شرکت در کارگاه "آیین مقاله نویسی"، توسط دکتر منصور عبدی از تاریخ 5/9/1389 تا 22/9/1389 و به مدت 12 ساعت.

- شرکت در کارگاه آموزشی" SPSS پیشرفته"، توسط آقای دکتر حجت اله فراهانی، زمستان 1389 و بهار 1390 و به مدت 10 ساعت.

 

توانایی های علمی مرتبط با رشته تخصصی (روانشناسی)

- شرکت در دوره کارورزی از آبان 1390 الی اسفند 1393 هفته ای سه روز در مرکز خدمات روان شناختی و مشاوره احیا به عنوان دستیار استاد دکتر غلامعلی افروز و زیر نظر اساتید مجرب روان شناسی و مشاوره.

- شرکت در کلاس ها و واحدهای درسی متعدد دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد روان شناسی، به دلیل مغایر بودن رشته دوره کارشناسی، به منظور تقویت پایه علمی روان شناسی(از جمله شرکت در کلاس های درس روان شناسی تجربی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد و دریافت گواهی، توسط دکتر حمزه گنجی، هر هفته در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، نیمسال دوم 91-90)

- شرکت در کارگاه اختلالات روانی- حرکتی، توسط آقای دکتر افروز در آبان 1392 به مدت 8 ساعت و کسب دو امتیاز بازآموزی.

- شرکت در کارگاه تخصصی روانشناسی ازدواج توسطاستاد دکتر غلامعلی افروز، با موضوع "مبانی روان شناختی اصول و مولفه های کفویت در زوجیت"، در تاریخ 29/11/1388، به مدت 12 ساعت و کسب 3 امتیاز بازآموزی.

- شرکت در کارگاه آموزشی "هوش وکسلر کودکان" توسط دکتر ابوالفضل کرمی، از تاریخ 4/7/1389 تا 2/8/1389 ، به مدت 16 ساعت و کسب 3 امتیاز بازآموزی.

- شرکت در کارگاه آموزشی "استرس و راه های مقابله با آن" و کسب مهارت تنش زدایی (relaxation)، توسط آقای دکتر محمد خدایاری فرد، در تاریخ 19/7/1389، به مدت 4 ساعت و کسب 1 امتیاز بازآموزی.

- شرکت در کارگاه آموزشی "مثبت نگری و کاربرد آن در روان درمانی و مشاوره"، توسط آقای دکتر محمد خدایاری فرد، در تاریخ 24/8/1389 و به مدت 4 ساعت.

- شرکت در کارگاه "افسردگی و روش های موثر خوددرمانگری" توسط آقای دکتر غلامعلی افروز، به مدت 8 ساعت، در تاریخ 20/ 2/ 1392.

- شرکت در کارگاه هوش آزمای استنفورد- بینه توسط آقای دکتر کامبیز کامکاری در آبان 1391.

- شرکت در کارگاه وسواس، کلینیک دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، شهریور 1392.

- شرکت در دوره آموزشی "پدیدآیی شخصیت با تاکید بر بهداشت روانی"، توسط دکتر کاظم رسول زاده طباطبایی، در تاریخ 1/12/1387 تا 1/4/1388 و به مدت 20 ساعت.

- شرکت در دوره آموزشی "خلاقیت" از تاریخ 26/8/1387 تا 3/9/1387 توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و به مدت 12 ساعت.

- شرکت در "کارگاه پرورش خلاقیت کودکان"در تاریخ 31/4/1388، توسط مرکز توسعه خلاقیت جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و به مدت 4 ساعت.

- شرکت در کارگاه "مهارت های خودآگاهی"، توسط خانم دکتر قهاری، در تاریخ 20/5/1390 و به مدت 4 ساعت.

- شرکت در کارگاه "رفتار درمانی شناختی دو قطبی"، توسط خانم دکتر قهاری، در تاریخ 21/5/1390 و 4/6/1390 و به مدت 7 ساعت.

- شرکت در کارگاه "رفتار درمانی شناختی هراس"، توسط خانم دکتر قهاری، در تاریخ 3/6/1390 و به مدت 4 ساعت.

- شرکت در کارگاه "سنجش و فرمول بندی در رفتار درمانی شناختی"، توسط خانم دکتر قهاری، در تاریخ 17/4/1390 و به مدت 4 ساعت.

- شرکت در کارگاه "مصاحبه تشخیصی"، توسط خانم دکتر قهاری، در تاریخ 17/4/1390 و به مدت 4 ساعت.

- شرکت در سومین کنگره سراسری خانواده و سلامت جنسی، در تاریخ 6/9/1386 تا 8/9/1386، به مدت 30 ساعت و کسب 10 امتیاز بازآموزی.

- شرکت در سومین همایش سراسری روانپزشکی کودک و نوجوان، در تاریخ 13 تا 15 مهرماه 1389، به مدت 24 ساعت.

- شرکت در پنجمین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان، در تاریخ 22/2/1389 تا 23/2/1389، به مدت 2 روز.

- شرکت در همایش ملی (پلیس و پیشگیری اجتماعی از جرم) توسط معاونت اجتماعی ناجا در تاریخ 6/7/93 به مدت 8 ساعت.

- شرکت در Third International Conference Of Cognitive Science، درتاریخ 3 تا 5 ، March، سال 2009 ، به مدت 3 روز.

- شرکت در همایش ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در تاریخ 16 بهمن 1393.

- شرکت در کارگاه های آموزه های روان شناختی در قرآن، توسط شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی، در تاریخ 21 الی 23 خرداد 1394.

- شرکت در دوره دانش افزایی تخصصی چالش های ملی و بین المللی در قلمرو کودکان استثنایی، توسط دکتر غلامعلی افروز، در تاریخ 3|10|95 به مدت 8 ساعت در مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره احیا.

- شرکت در دهمین کنگره بین المللی روان درمانی| اجلاس آسیایی روان درمانی خانواده محور، تاریخ 23 و 24 اردیبهشت 1397.

- شرکت در دوره آموزش عالی آزاد مربیگری مهارتهای ازدواج، مورخ 19|11|95 به مدت 8 ساعت در موسسه آموزش عالی آزاد مدت و دریافت گواهینامه پایان دوره.

- شرکت در کارگاه آموزشی اعضای هیات علمی| اعضای در حال جذب| دانشجویان دکتری در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی در تاریخ 28|6|95 به مدت 8 ساعت، توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.

 

مقالات منتشرشده

 

مقالات علمی- پژوهشی

1- Yaghoobnezhad, Sajed and Farahini, Neda( 2013). Development of a social cognition training program based on theory of mind and evaluating its effectiveness on reducing behavioral problems in adolescents with Down’s syndrome. 5th International conference of cognitive science. ICCS.

 

2- Neda Farahini, GholamAliAfrooz, Seyyed Kazem RasoulzadehTabatabaei and Maryam Tajik Esmaeili (2011).The role of shyness in anticipating creativity among the gifted. Social and behavioral sciences. ELSEVIER Procedia. Social and behavioral sciences 30, 1476-1480, WCPC.

 

3- Maryam Tajik Esmaeili, Masoumeh Karimi, Kazem RasoulzadehTabatabaie, Alireza Moradi and Neda Farahini (2011).The effect of post-learning positive arousal on working memory. Social and behavioral sciences. ELSEVIER Proscenia. Social and behavioral sciences 30 , 1457-1460, WCPC.

 

4- فراهینی، ندا؛ افروز، غلامعلی؛ غباری بناب، باقر و ارجمندنیا، علی اکبر (1397). ارزیابی اثربخشی برنامه معنادرمانی بر پایه ارزش های اسلامی- ایرانی بر نشاط معنوی والدین کودکان استثنایی، نشریه علمی- پژوهشی توانمندسازی کودکان استثنایی.

5- فراهینی، ندا؛ افروز، غلامعلی؛ غباری بناب، باقر و ارجمندنیا، علی اکبر (1397). ارزیابی اثربخشی برنامه معنادرمانی بر پایه ارزش های اسلامی- ایرانی بر رضامندی زوجیت والدین کودکان استثنایی، نشریه علمی- پژوهشی روانشناسی خانواده.

6- سایه موسوی صاحب الزمانی، محمدپارسا عزیزی، شراره عبدلله خانی، ندا فراهینی و احمد احمدی(1393). تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر بهبود سلامت روان شناختی مادر و وزن نوزاد. مجله علمی پژوهشی پژوهش های کاربردی روان شناختی، 5(1)، 137- 154.

7- ندا فراهینی، غلامعلی افروز و سید کاظم رسول زاده طباطبایی (1392). رابطه شیوه های فرزند پروری والدین و کمرویی با خلاقیت در تیزهوشان، نشریه علمی- پژوهشی روان شناسی مدرسه. پیاپی 8. زمستان 92. صفحه 137- 153.

8- محسن شکوهی یکتا، سعید اکبری زردخانه و ندا فراهینی(1392). تاثیر آموزش مدیریت خشم مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری و روش حل مساله بر شیوه های تربیتی، کنترل خشم و سلامت روان مربیان پیش دبستانی، مجله علمی- پژوهشی پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره، سال 3، شماره 2، ص 5 الی 22.

9- ندا فراهینی، غلامعلی افروز و سید کاظم رسول زاده طباطبایی (1389). رابطه کمرویی با خلاقیت و مولفه های آن در تیزهوشان. مجله روان شناسی معاصر (دو فصل نامه علمی- پژوهشیانجمن روان شناسی ایران)، دوره پنجم، زمستان 89، صفحه 579- 581.

ارائه شده در سومین کنگره انجمن روانشناسی ایران.

10- ناصر صبحی قراملکی و ندا فراهینی (1389). سلامت روان دانشجویان در گروه های جامعه سنجی. ارائه شده در پنجمین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان، چاپ شده در مجموعه مقالات سمینار، بهار 1389، صفحه 197- 198.

 

کتب

1- افروز، غلامعلی؛ ارجمندنیا، علی اکبر و فراهینی، ندا،نقدنامه روان شناسی (3)، شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1396.

2- نقدنامه گروه روان شناسی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1393، زیرچاپ.

3- نقدنامه گروه روان شناسی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1394، زیرچاپ.

 

 

مراجع

دکتر غلامعلی افروز، استاد ممتاز دانشگاه تهران.

دکتر محمد خدایاری فرد، استاد دانشگاه تهرانو رییس دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.

دکتر رضا اکبریان ، استاد دانشگاه تربیت مدرس و رییس دانشگاه ال طه.

دکتر رضا پورحسین، دانشیار دانشگاه تهران.

دکتر علی اکبر ارجمندنیا،دانشیار دانشگاه تهران.

دکتر علی فتحی آشتیانی، استاد دانشگاه بقیه الله.

دکتر ناصر صبحی قراملکی، دانشیاردانشگاه علامه طباطبایی.

 

توانایی ها و افتخارات

v کسب نمره 20از رساله دکتری در دانشگاه تهران.

v کسب بالاترین نمره هوش در آزمون هوش مدرسه، سطح هوشی تیزهوش (در ارزیابی دوره های راهنمایی و دبیرستان).

v اولین دستیار پژوهشی، آموزشی و حرفه ای اولین استاد ممتاز دانشگاه تهران، استاد دکتر غلامعلی افروز (دوره دکتری).

v برگزیده توسط دانشجویان در مسابقه انتخاب "استاد محبوب" در موسسه آموزشی آل طه.

 

- قبل از دبستان، توانایی خواندن و نوشتن به فارسی و انگلیسی، وبرگزیده عنوان "نوابغ دبستان" در سال اول دبستان( 1369).

- کسب رتبه برگزیده کشوری در انجام تحقیق علمی (دوره راهنمایی- سال 1374) .

- توانایی شعرسرایی و نوشتن متون ادبی و حافظ بخش بسیاری از دیوان اشعار بزرگان ، برگزیده مدرسه برای شرکت در مسابقات شعرسرایی (دوره راهنمایی- سال 1375).

- کسب امتیازات عالی در مسابقات هنر (شامل نقاشی، طراحی و خوشنویسی) در مدرسه (دوره راهنمایی- سال 1375)

- حافظ 10 جزء قرآن، کسب رتبه و دریافت تقدیرنامه در مسابقات حفظ قرآنمنطقه (دوره دبیرستان- سال 1376).

- برگزیده مدرسه برای شرکت در المپیاد ریاضی(دوره دبیرستان- سال 1377).

- کسب مدال در مسابقات شنا (دوره دبیرستان- سال 1378) و کسب مهارت و برگزیده شدن در سایر مسابقات ورزشیشامل والیبال، بدمینتون، کارتینگ، دومیدانی،تکواندو، دوچرخه سواری، کوهنوردی و ....

- برگزیده مدرسه برای شرکت در المپیاد ادبی(دوره دبیرستان- سال 1378) .

- منتخب الگوی موفق فارغ التحصیلان، توسط مدرسه رفاه (سال 1393).

- دارای گواهی پایان دوره های مختلف کامپیوتر شامل: IT ، WINDOWS ،INTERNET ، WORD ، POWEPOINT و ...

- دارای سطحتافل زبان انگلیسی ( آزمون زبانعمومی دانشگاه تهران) و شرکت در دیگر دوره های مهارتی زبان انگلیسی شامل فن ترجمه، خوشنویسی زبان و ...

- آشنایی با زبان عربی در سطح متون تخصصی فقهی.

- شرکت در دوره های آموزشی حوزه های مختلفعلمی، هنری، فنیو ... ( نجوم، علوم دینی، شعر سرایی، نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، خطاطی، نقاشی، طراحی، معرق کاری، مروارید بافی، قلاب بافی، آشپزی، گلدوزی، خیاطی، گریم، فعالیت های رزمی و ....).

مشارکت در بسیاری از فعالیت های فرهنگی شامل فعالیت های قرآنی، سرود، تواشیح، تئاتر ، اجرای برنامه ها به عنوان مجری و ... و برگزیده شدن در بسیاری از مسابقات تا سطح کشوری (دوره راهنمایی و دبیرستان).

 

چاپ
5531 به این مطلب امتیاز دهید:
4/9

دیدگاه خود را درج فرمایید

افزودن دیدگاه

x
کارگاه های برگزار شده
RSS
پیوستن به دریافت کنندگان پیامک های مرکز

  

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی 

جهت دریافت اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک سامانه پیامکی اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی

 

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های ویژه عموم

جهت دریافت اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک سامانه پیامکی اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی



تلفن: 02188230956 تا 8  - 09109187028  | کانال تلگرام تخصصی | کانال تلگرام عموم
کانال تلگرام و اینستاگرام

  

راه اندازی کانال و اینستاگرام

مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره زندگی

لینک کانال تلگرام مرکز برای متخصصان رشته روان شناسی

https://telegram.me/mrmz_ravanshenasan

لینک اینستاگرام مرکز

http://instagram.com//mrmz.ir

 


اندر انگیزه ی حضور در کارگاه های آموزشی مرکز زندگی

یک پیام

به سراغ کارگاه های آموزشی مرکز زندگی اگر می آیید گرم و دلبسته بیایید، نه صرفا برای گواهی، که مبادا ترک بردارد چینی نازک کیفیت آموزشی

اگرچه افراد مشتاق زیادی با حضورشان در این مرکز، بر پویایی آموزشی کارگاه­ ها افزوده اند،

گاهی مشاهده می شود، که افراد معدودی صرفا برای اخذ گواهی سازمان نظام به کارگاه می آیند

حضور این عزیزان، اگرچه تعدادشان خیلی کم است از خروجی مثبت کارگاه ها می کاهد،

مرکز زندگی ضمن استقبال از حضور تک تک دانشجویان و دانش آموختگان روانشناسی، اعلام می دارد برای این مرکز، ارایه یک الگوی موفق آموزش حرفه ای مهمتر از جنبه های اقتصادی این آموزش هاست و

برای این مرکز برگزاری حتی کارگاه هایی با تعداد شرکت کننده کم و پرداخت سوبسید به شرطی که با شرکت کنندگان علاقمند انجام شود،  ارزنده تر از کارگاه هایی است که ظرفیت آنها تکمیل شود ولی برخی از شرکت کنندگان با شور و شوق در جلسات شرکت نکنند.

منتظر دیدار شما همکار و دانشجوی مشتاق هستیم