دوشنبه, 01 خرداد, 1396
ثبت نام

شما در اين صفحه هستيد >> خانه  


اخبار و رویدادهای جدید

علاقمندان می توانند جهت همکاری، فرم موجود را تکمیل و ایمیل نمایند.
شنبه 08 مهر 1395
راه اندازی صفحات مجازی برای ارتباط بیشتر با ما
شنبه 25 تیر 1395
https://telegram.me/DrPoursharifi
شنبه 04 خرداد 1395
ویژه مطالعه، به تفکیک متخصصان و عموم (به توضیح مقابل گروه توجه شود)
01
 5 نکته برای کاهش حالت تدافعی افراد
چکیده: مارسیا رینولدز مترجم: عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است  دفاع کردن یکی از رفتارهای غریزی بشر است. این رفتار در مغز انسان های اولیه برای دفاع انجام می داد. اگر مردم با شما احساس راحتی کنند، وقتی با آنها صحبت می کنید، مکالماتتان خوب و منطقی پیش می رود.  اما اگر مغز آنها... ادامه »
27
 هفت روش برای مقابله با افکار منفی
چکیده: پاتریسیا هرتنک مترجم:عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است  بیشتر ما مدت زمان طولانی در افکار خود غرق هستیم. نگرانی برای آینده، مرور حوادث گذشته و تمرکز روی بخش هایی از زندگی که از آنها راضی نیستیم. افکار منفی یا ناخواسته مانع لذت بردن از زندگی می شوند، همچنین حواس شما را از ... ادامه »
24
 5 روش برای کاهش اضطراب کودکان
چکیده: جفری برنشتاین مترجم:عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است  بدترین قسمت اضطراب، مضطرب بودن به خاطر خود اضطراب است. استعاره گلوله برفی به بهترین شکل ممکن این مسئله را نشان می دهد.گلوله برفی که به سمت پایین حرکت می کند و بزرگ و بزرگ تر می شود. اگر کودکان دو مهارت مهم را یاد بگیرند... ادامه »
19
 5 گام برای ترک عادت های بد
چکیده: سوزان کرایوس ویتبرن مترجم:عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است   5 گام برای ترک عادت های بد  هر فردی حداقل یک عادت بد دارد. مثل لحظه آخری بودن، پا تکان دادن، پر سر و صدا آدامس جویدن یا غذا خوردن، خوردن تنقلات مضر، بدقولی، سیگار کشیدن و غیره. یک عادت بد می تواند شادی... ادامه »
07
  سه روش قدرتمند برای مقابله با هر (بله، هر!) مشکل سمج
چکیده:   مگ سلیگ مترجم: عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است    سه روش قدرتمند برای مقابله با هر(بله، هر!) مشکل سمج   اجازه دهید امتحان کنیم! به یک مشکل تکراری خود فکر کنید(با فرد دیگر، با خودتان یا با یک موقعیت، یک شی،یک مکان، یک احساس).  برخی مشکلا... ادامه »
06
 5 عادت مخرب روانی که عملکرد هوشی شما را کاهش می دهد.
چکیده: گای وینچ مترجم:عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است   5 عادت مخرب روانی که عملکرد هوشی شما را کاهش می دهد. مغز ما شبیه کامپیوتر عمل می کند و در هر لحظه از منابع محدودی می توان همزمان استفاده کرد. هر حالت ذهنی یا عاطفی که دارید، توان ذهنی شما را به خود اختصاص می دهد و م... ادامه »
30
سه راه اساسی برای محافظت از حد و مرز هایتان
چکیده: کریستا اسمیت مترجم:عاطفه محمدصادق  این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است  سه راه اساسی برای محافظت از حد و مرز هایتان اغلب شما برای خودتان حد و مرزهایی دارید. این مرزها در ارتباطات مختلف مثل دوستی ها یا خانواده متفاوت است. وقتی دیگران این مرزها را رعایت نمی کنند واقعا ناامید کننده است. اما موضوع ... ادامه »
29
چهار روش برای جان سالم به در بردن از موقعیت های غیر منتظره
چکیده: جنیس ویلهاور مترجم: عاطفه محمدصادق این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است زندگی چیزهای غیر منتظره ای در زمان های مختلف برای ما دارد.بعضی از آنها را دوست داریم(مثل برنده شدن در یک قرعه کشی) اما تعداد زیادی از آنها خوشایند نیستند؛ مثل از دست دادن پرواز به دلیل ترافیک.گاهی رویداد های غیر منتظره می توانند خیلی ج... ادامه »
28
9 روش برای اینکه یاد بگیرید بیشتر خودتان را دوست داشته باشید.
چکیده: سوزان کرایوس مترجم:عاطفه محمدصادق این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است ممکنه شما فوق العاده نباشید اما معایب شما کشنده نیستند. پایه و اساس اعتماد به نفس این است که خودتان را همینی که هستید بپذیرید. این به آن معنا نیست که هرگز از خودتان انتقاد نکنید یا هرگز خودتان را تغییر ندهید، به این معناست که بتوانید ... ادامه »
26
سه کاری که مردان سرسخت، نباید انجام دهند.
چکیده: امی مورین مترجم: عاطفه محمدصادق این متن به سفارش مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است تفاوت زیادی بین قوی بودن از نظر ذهنی و قوی بودن به لحاظ عمل وجود دارد.روانشناسان دانشگاه راتگرز دریافتند، مردانی که به باورها و عقاید سنتی در باره مردانگی(مثل مرد باید محکم، شجاع، متکی به خود و کمتر احساسی باشد) چسبیده اند، احتمالا مشکلات... ادامه »
صفحه 7 از 27اولین   قبلی   2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  بعدی   آخر   
     
دریافت گواهی ها از طریق پست کمینه

تسهیلاتی جدید برای شرکت کنندگان شهرستان ها

با توجه به اینکه گواهی شرکت در کارگاه ها با یک فاصله زمانی از سازمان نظام روانشناسی دریافت می شود بر این اساس مرکز زندگی در نظر گرفته است برای افراد متقاضی کارگاه­های آتی که مقیم شهرستان ها هستند در صورت علاقمندی آنها با اخذ وجهی، مقدمات ارسال پستی گواهی­ها را فراهم آورد.  

  
تسهیلات و تخفیف ها کمینه

 

  
فهرست و مشخصات کارگاه های اموزشی ویژه متخصصان کمینه
گروه
همان طور که قبلا اطلاع رسانی شد، دوره مقدماتی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد از تاریخ 1396/02/03روزهای یکشنبه از ساعت 14 الی 18 آغاز خواهد شد. افرادی که تا تاریخ 1395/12/25 در این دوره ثبت نام نمایند، از 20% تخفیف برخوردار خواهند شد.
شنبه 26 آذر 1395
  
پیوستن به دریافت کنندگان پیامک های مرکز کمینه


قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی از  طریق پیامک:

http://goo.gl/forms/jmT4vDGBFQNMUQ6E2

 

  



DreamSlider کمینه
  

کلاس ها و کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم کمینه
گروه
تاریخ برگزاری: 4 خرداد 1396 از ساعت 9 الی 13
سه شنبه 13 دی 1393
تاریخ برگزاری به محض تکمیل ظرفیت متعابلا اعلام می گردد.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1395
تاریخ برگزاری به محض تکمیل ظرفیت اعلام می گردد.
یک شنیه 22 خرداد 1395
تاریخ شروع کلاس، به محض تکمیل ظرفیت متعاقبلا اعلام می گردد.
یک شنیه 04 شهریور 1395